به نام خودآ

خرید بک لینک


تو خدا رو قبول داری ؟

از اون سوالا بودا !!! معلومه که قبول دارم !

خدا چی ؟ تو رو قبول داره ؟

نمیدونم! اما چرا نمیدونم ؟!

دلیلش تو سئوال بعدیه ...بپرسم ؟

بپرس

تو خودت، خودتو قبول داری ؟

نمیدونم !!

میدونی فقط از من خجالت میکشی اعتراف کنی

نمیدونم!!!

که از من خجالت میکشی ؟

نه

پس چی رو نمیدونی ؟

اینکه چرا فکر میکردم خدارو قبول دارم

مگه نداری!؟

الان دیگه مطمئن نیستم

|خودآ : انسان به خود آمده|
|آینه ها با من حرف میزنند|

شب بخیر آقای نویسنده...

ما را در سایت شب بخیر آقای نویسنده دنبال می‌کنید

برچسب: مهارتی به نام خودآگاهی, نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 1:04

صفحه بندی